středa 26. ledna 2011

Výstava PLAY

Byli jsme v Mánesu na výstavě PLAY, která má za úkol představit hry a hračky všeho možného druhu a zabavit co největší množství dětí i dospělých všech věkových kategorií. A jak se nám líbila?

Naše třída 4.B byla na výstavě PLAY v Mánesu. Všem se to moc líbilo, byly tam zvláštní vynálezy. Sešli jsme po schodech dolů a tam byla tma. Já a moje nejlepší kamarádka Klárka jsme spolu chodily a koukaly se na pár vynálezů, dole byly zvláštní. Pak jsme si šly hrát. Když už jsme to měly vše zkouklé, tak jsme chtěly s někým hrát, že ho sledujeme, tak jsme sledovaly pár kluků. A nakonec jsme si koupily Coca colu. Byla moc dobrá.
Nikolka



Na výstavě PLAY se mi líbilo: kanón s kouřem, kuličky, které se házely do trubek a ta kulička se těmi trubkami pohybovala až do ďůlku. Ještě se mi líbil podchod do chodby. A ještě se mi líbilo OKO, které mělo v sobě kameru. Všichni jsme se pak koukali na obrazovku.
Radek

Ve středu 26.1.2011 jsme šli do Mánesu na výstavu PLAY. Byla tam spousta zajímavých věcí, ale nejvíce se mi líbi speciální promítačky.
Matěj



Nejvíce se mi líbilo dělo, které střílelo kuličky z horkého prachu. Kuba D.
Na  výstavě se mi líbilo všechno, nejvíc se mi líbilo kouřové dělo a kuličkové otáčedlo. Fan




Na výstavě ,,PLAY“ se mi líbil tunel z krabic. A mohli jsme si stavět z kostek, obří foťák a kanón. Dalo se tam podepset na zeď. Barča Š.


Se školou jsme byli na výstavě Play v Mánesu. Byla celá hezká. Nejvíce se mi líbily místnosti, které byly dole. Byly čtyři, v jedné fontána blahosti, v druhé filmové kotouče, v třetí disco místnost, ve čtvrté občerstvení. Vašek


Na výstavě se mi nejvíce líbilo: fontána libosti, hra na vodu, 12 smyslů člověka, dýmové dělo, stůl chuti a ovládání kamery televizí. Výstava byla super, škoda jen, že jsme tam nebyli déle. Kuba F.



Byli jsme na výstavě Play. Nejvíc se mi líbil stroj, který měl v sobě kuličky a byly tam trubky, do kterých se házely právě ty kuličky. Patrick

Na výstavě se mi asi nejvíc líbila fontána libosti a kuličkový stroj. Ne všechno tam bylo tak hezké jako tyto dvě věci. Majda K. 
Na výstavě ,,PLAY“se mi nejvíce líbilo obří oko s kamerou a obrazovkou. A taky ozvučná voda a výhled na Vltavu. Alenka


Na výstavě se mi asi nejvíc líbila fontána libosti, sněhová královna, dělo, které střílelo prach, potůček na kterém jezdily vlaječky na kůrách od stromu a velké oko, s kterým jsem mohla pozorovat lidi. Jinak to, co jsem nevyjmenovala, se mi také moc líbilo.
Karolína
Na výstavě se mi líbilo: stavebnice a i fonána libosti. Všechno to tam bylo hezké. Něco se mi ale moc   nelíbilo. 
Majda Lacková
Na vystavě se mi líbilo všechno, hlavně fontána libosti. 
Pavel

Výstava byla hezká. Byly tam různé hry jako třeba: dělo, fotoaparát a další zábavné hry. Pak jsme šly s mojí nejlepší kamarádkou Nikolkou dolů po schodech, byla tam tma, ale jak jsme tam už byly, tak jsme úplně zářily. Chodily jsme spolu všude, kam bylo potřeba. Potom jsme si koupily Coca colu. A pak jsme s Nikolkou hrály na to, že sme sledovaly pár kluků. Šly jsme zase nahoru a pak nahoře nad námi bylo takové oko a tam blízko toho bylo křeslo, a tím jsme to oko mohli ovládat. Bylo to hezké. 
Klárka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.